Tuesday, December 25, 2018

ما همه محمد حبیبی هستیم

🔴 ما همه محمد حبیبی هستیم 

تایید ده سال و نیم حکم حبس برای #محمد_حبیبی، معلم دربند، عضو هیئت مدیره کانون صنفی معلمان ایران (تهران) در دادگاه تجدیدنظر نشان داد که چیزی به نام قوه قضاییه مستقل وجود ندارد و شعار #حقوق_شهروندی دولت روحانی یک نمایش پوشالی است. در اصل بازجویان حکم را می نویسند و قضات آن را ابلاغ می کنند و کلیه مراحل دادرسی نمایشی و خلاف حقوق بشر و حتی قوانین خود نظام است.

#کمیته_دفاع_از_محمد_حبیبی ضمن محکوم کردن این حکم ظالمانه ، اعلام می دارد این حکم بیش از هر چیز برای مرعوب کردن فعالان صنفی است. در حالی که از خوزستان تا تهران،  معلمان و کارگران یک صدا و متحد آزادی معلمان و کارگران دربند را فریاد می زنند این حکم صادر شده است تا حرکات صنفی و مدنی معلمان را به محاق ببرد. 
زهی خیال باطل!

کسانی که این حکم را صادر کرده اند باید بدانند محمد حبیبی ها امروز در سراسر ایران تکثیر شده اند. گویی اینها شعار "محمد حبیبی آزاد باید گردد " دانشجویان امیرکبیر،  فریاد " معلم زندانی آزاد باید گردد" بازنشستگان و کارگران را از آذربایجان تا کردستان نشنیده اند.

ما به کلیه فعالان صنفی و مدنی و تشکل های حامی حقوق زندانیان ، تشکل های صنفی مستقل، تشکل های کارگری ، فعالان مدنی زنان ، نهادهای دانشگاهی بخصوص دانشجویان و مردم شریف ایران فراخوان می دهیم در مقابل این ظلم آشکار سکوت نکنند.

محمد حبیبی و سایر معلمان دربند بخاطر آرمان والای آزادی و عدالت در زندان هستند آنان خواهان یک زندگی شرافتمندانه برای همه و یک آموزش رایگان ، کیفی و عادلانه برای تمام کودکان هستند. حبس و زندان کردن محمد حبیبی بخاطر آن است که با روشنگری و تلاش های وی منافع باندهای قدرت و ثروت به خطر افتاده است. و امروز قوه قصاییه نشان داد که حامی ستمگران است و هر صدای حق طلبی را خفه خواهد نمود. پس باید یک صدا و متحد، صدای معلمان دربند و محمد حبیبی باشیم و رو به ستمگران بگوییم #ما_همه_محمد_حبیبی_هستیم مرعوب شما نمی شویم و برای تحقق آرمان آزادی و برابری متحدانه تلاش می کنیم.

درود بر محمد حبیبی 
درود بر معلم زندانی 
درود بر معلم کارگر
  مرگ بر ستمگر 

No comments:

Post a Comment