Wednesday, February 13, 2019

اسید پاشی به ۲ عضو یک خانواده ازجمله یک دختر ۲ ساله در قزوین



Add caption
خبرگزاری هرانا – یک دختر جوان و دختر ۲ ساله برادرش در محله زیباشهر قزوین مورد حمله و اسیدپاشی یک فرد ناشناس قرار گرفتند. به گفته برادر این زن قربانی اسیدپاشی، خواهر و فرزندش از ناحیه دست، سر و صورت دچار سوختگی شدید شده‌‌اند و تاکنون هیچ نهادی برای پیدا کردن ضارب به آنها کمک نکرده است. از طرفی به دلیل عدم رسیدگی مراجع ذیصلاح به این پرونده، بیمه تأمین اجتماعی پوشش هزینه‌های درمانی را متقبل نشده و با توجه به عدم توانایی برای پرداخت هزینه‌های درمانی از بیمارستان مرخص شده‌اند.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از فارس، یک دختر ۲۰ ساله و کودک ۲ ساله‌ در آغوش وی در قزوین مورد حمله اسیدپاشی قرار گرفته‌اند و اکنون از شرایط جسمانی مناسبی برخوردار نیستند.
در این گزارش آمده است: دختر ۲ ساله‌ را در آغوش گرفته و به سمت چهار راه در حال حرکت است، بی‌اطلاع از اینکه قرار است چه اتفاق تلخی برای‌شان رخ دهد با دخترک هم‌صحبت شده و کنار خیابان منتظر تاکسی است که ناگهان احساس سوزش تمام وجودش را فرا می‌گیرد، صدای فریادشان به ناگاه در خیابان می‌پیچد و بلند می‌گوید: سوختم…سوختم… اتومبیل سفید رنگی برای چند لحظه چند متر جلو‌تر توقف می‌کند و با سرعت زیاد از محل حادثه متواری می‌شود. نرگس در حالی که می‌سوزد، فقط سعی می‌کند تا دستش را روی صورت دخترک قرار دهد و شعله‌های آتش را خاموش کند، دست و صورتش  از شدت شعله‌های آتش می‌سوزد اما کاری از دستش برنمی‌آید

No comments:

Post a Comment